الشعلة

طالبة في آداب ومش متجوزة.. مفاجآت جديدة ترويها “صاحبة الفستان الأزرق”: “مكسوفة انزل الشارع”

روت ياسمين، صاحبة فيديو الرقص والمشهورة بـ”صاحبة الفستان الأزرق”، المعاناة التي تعرضت لها عقب انتشار الفيديو الشهير لها وهي ترقص في فرح صديقتها، وذلك خلال مداخلتها في برنامج “90 دقيقة”.

وقالت ياسمين “صاحبة الفستان الأزرق”: “أنا بجد مش مسامحة أي حد اتكلم في حقي وفي عرضي، وحسبي الله ونعم الوكيل في اللي نزل الفيديو، واللي طلعوا عليا شائعات وكلام مش كويس، وأنا بقيت مكسوفة أنزل الشارع، وانا كنت في فرح صاحبتي مش بعمل حاجة غلط، و90% من اللي واقفين كانوا ستات، والفرح كان عائلي، وناس قالت عليا رايحة تجيب عريس، والناس مش متخيلة الوجع اللي أنا ووالدتي استحملناه، ومينفعش حد يحكم على تاني بالطريقة دي”.

 

صاحبة الفستان الأزرق

صاحبة الفستان الأزرق

واستكملت باكية: “الناس ساكته على فيديوهات تيك توك ومسكوا فيا، والموضوع مؤذي نفسيًا جدًا، وحاجة متمنهاش لغيري، والتنمر والكلام الوحش اللي بتعرض ليه بيوجع”.

 

وعن تفاصيل الفرح التي ظهرت فيه ياسمين صاحبة فيديو الفستان الأزرق قالت: “والدة العروسة ووالدتي قرايب، وأنا معرفش مين إلي صور الفيديو، وعملت بلاغ أول ما الفيديو اتنشر، وإن شاء الله حقي هيرجع”.

أما بالنسبة لموضوع زواجها وطلاقها بسبب الفيديو المنتشر قالت ياسمين: “أنا مش متزوجة، وأدرس في كلية الآداب بقسم الآثار في جامعة المنصورة، وتعرضت لإساءات في الجامعة بسبب الفيديو، ومكنتش عاوزة أكمل امتحانات”.

 

صاحبة الفستان الأزرق

صاحبة الفستان الأزرق

وفي نهاية حديثها، وجهت ياسمين رسالة للشخص الذي تسبب في نشر الفيديو قائلة: “حسبي الله ونعم الوكيل فيك، ويبتليك في أعز ما ليك، وربنا هينتقم منه بطريقته، وأنا ماليش غير ربنا”.

مقالات ذات صلة

عشان تستثمر فلوسك صح.. تعرف علي أسعار فائدة البنك الأهلي بعائد متنوع يناسب الجميع

admin

الإفراج عن 2957 سجينا بالعفو و498 آخرين شرطيا بمناسبة عيد الشرطة

admin

المركز الـ12.. فيفا يحسم موقف الزمالك من مونديال الأندية 2025

admin