أخبار عاجلةفن ومنوعات

الدنيا قاسية.. عصام صاصا يطرح أغنية جديدة رغم حبسه

طرح نجم المهرجانات عصام صاصا أغنية جديد بعنوان الدنيا قاسية عبر صفحته الرسمية بموقع يوتيوب، وذلك رغم وجوده في السجن على خلفية قضيته الأخيرة بتهمة تعاطي المخدرات.

عصام صاصا يطرح أغنية جديدة بعنوان الدنيا قاسية

youtube

وجاءت كلمات الأغنية كالتالي: فتحت عيني لقيتني فجأة في دنيا تانية وحشتني نفسي وأهلي واخواتي ومكاني.

وأضافت: هوون يارب الغربة صعبة مموتاني.. ربنا علشان عالم بيا مش هيشمتكم يوم فيا قادر يا كريم تسمع ليا وتنجيني.. أنا عارف أنك مش هتسبني وبلاك معناه أن أنت حاببني ده أنا طوب الأرض بيحاربني طالع عيني.. آه من الحياه بقى كل دا كان مستخبي أنا مش بخير والصدمة هتوقفلي قلبي غرقان في بحر دموع مفيش ولا حد جمبي مبقاش خلاص بإيديا غير إني أدعى ربي.

جدير بالذكر أن عصام صاصا يتواجد حاليًا في الحبس على خلفية حبسه 6 أشهر، بتهمة تعاطي المخدرات، كما قال مصدر مقرب منه، إن المطرب دخل في حالة نفسية سيئة، وذلك باليوم الرابع على إيداعه بمراكز الإصلاح والتأهيل.

وكانت محكمة الجيزة قضت بحبس عصام صاصا 6 أشهر بتهمة القيادة تحت تأثير المخدرات، وعقدت الجلسة برئاسة دكتور محمد أحمد الجنزوري، وعضوية المستشارين محمد أنور وبهاء محمد عطية وأمانة سر أحمد رفعت وماجد منير.

ويواجه عصام صاصا عدة تهم، تنوعت بين القتل الخطأ لأحد الأشخاص على الطريق الدائري والتي قضت المحكمة قرارها السابق والقيادة تحت تأثير المخدر، علاوة على تورطه في جناية تزوير.

Related Articles

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Back to top button